Kruhový trénink

Moderní tréninková metoda, kdy se cvičí střídavě na několika stanovištích, je v současnosti opravdu oblíbená. Při cvičení se postupně zapojují vybrané svalové skupiny, na správné provedení cviků dohlíží osobní trenér. Využívá se různých funkčních pomůcek jako je bosu, flowin, trx, lebert, kettlebell atd. Jednotlivé cviky nejsou náročné na sestavu, jsou všeobecně známá (například mezi nejčastější cvičení patří kliky, dřepy – s pomůckami i bez nich, zdvihy, výstupy na vysokou podložku, skoky na určenou vzdálenost apod.), takže je kruhový trénink vhodný i pro ty, kteří s posilováním teprve začínají.

Kruhový trénink je skvělý způsob, jak získat svalovou sílu a zároveň vytrvalost. Je skvělý také pro budování hmoty i pro spalování tuků všech tělesných partií. Kruhový trénink vede hned několik osobních trenérů našeho fitness!

  • Každá lekce má obvykle 15 stanovišť, mezi nejčastější cvičení patří např. kliky, dřepy, zdvihy, výstupy na vysokou podložku, skoky atd.
  • Cviky mají zaměření střídavě na břicho/záda, horní/dolní končetiny atd.
  • Cvičení jsou koordinačně nenáročná, vhodná i pro začátečníky v posilování
  • Lekce v aerobním sále připraví a vedou naši zkušení osobní trenéři

 

Kruhový trénink v našem fitness si můžete zacvičit pod vedením: Lukáše Kverky, Lukáše Vítka, Inge Vonešové, Martina Šetelíka

Pro rezervaci a informace kontaktujte

recepce FITNESS - tel. +420 271 104 132 nebo e-mail: fitness@aquapalace.cz